onsdag 12 december 2012

Luciastök

Den här tiden på året borde allt fokus ligga på jul och julstök. 
Därför gör jag mitt bästa för att förtränga otäckheter som REN-nummer, fakturor och egenkontrollsprogram med en hastigt nalkande deadline. 

Lucia i morgon och jag är ute i ganska sista sekunden. Men även den sista är i tid -ikväll har jag bakat både pepparkakor...
 ...saffransbullar  med mandelmassa (årets andra omgång, den första är redan nästan slut) och lussekatter.
Med tomteluva och julmusik förstås!

Nu är vi redo för lucia :)

3 kommentarer:

  1. Oj! Ser gott ut.
    Kommer luvan med på söndag också?

    SvaraRadera
  2. Försöker också få koll på det där med REN-nummer, lite komplicerat. Lussebullarna såg väldigt goda ut!

    SvaraRadera
  3. Giggi; Luvan kommer självklart med!

    De la realidad; Det har krånglat en massa med kökets nya och gamla och jag har haft fel på mig när jag gjort beställningar... och det är så lagom dags att upptäcka det efter en hel termin. Jaja.

    Lussekatterna fick godkänt :)

    SvaraRadera