lördag 15 december 2012

Inte direkt ensam

Våra fyrbeningar är minst sagt sociala. När jag ligger här i soffan och skriver har jag Chipper på magen....
 ...Chatter alldeles alldeles intill huvudet (på soffans ryggstöd)...
 ...och den trefärgade hunden bara någon meter bort framför elementet.
I två veckor provade vi att leva utan djur, då när Lurvigs dagar tog slut.
Det vill jag verkligen aldrig prova igen.
(fast frågar man maken får han något lätt saligt i blicken när han pratar om de där två djurfria veckorna ;)

3 kommentarer:

  1. Så känner jag med, där jag sitter i soffan omgiven av två kattdamer och hunden ligger på golvet. Djurfritt... är det ens möjligt?

    SvaraRadera
  2. Lena; Nä det tror jag inte... att det är möjligt alltså ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, det är så mysigt med djur!!! Så himla tomt utan...

    SvaraRadera