fredag 21 december 2012

Alltför sen insikt

Julklappsproducerande pågår.
Nästan i mål ber jag maken prova. För att bekräfta att form och storlek funkar.
Det slog mig aldrig att den inte skulle passa.
Numera vet jag, att någon genom att prova innehållet i ett av paketen från tomten, snarast kommer att likna (en?) toad. Om än inte prickig.

Det är väl tanken som räknas?

Och mottagaren i fråga läser inte här. Och vet därför ännu inte vilket öde som väntar ;)
Bilden? Fräckt norpad. Jag har inte frågat om lov.

3 kommentarer:

  1. Det låter spännande det där ...-)
    Är det en mössa, eller vad?

    Kjolen har testats och håller måttet! Tack snälla, rara! Pengarna insatta på kontot igår.

    SvaraRadera
  2. Men Elisabet; Nu tror jag att du tänkte att du skrev hos någon annan. Ruta Ett kanske?

    SvaraRadera
  3. Ja, men just det!! Och nu, när jag kom hit, tänkte jag .. va, hon också??!!

    SvaraRadera