torsdag 25 oktober 2012

Sjuker

Först flussen, som är kvar, men aningen bättre inbillar jag mig. Och så förkylningen som jag ju hade redan före flussen men som faktiskt verkligen inte blivit bättre. Och så feber på det nu.
Och hosta.

Där fick jag för att jag varit så kaxig över mitt imunfösvar när maken var sjuk.

Tjoho!
Eller inte.

Inte, tycker Cosmos som inte för sitt liv kan begripa varför man ska vara hemma och inte göra något alls två dagar i rad! Därför serveras lunchen i en boll idag. Lurvig var hopplös, han körde den med fullaste fart rakt fram in i väggen och gav sedan upp. Cosmos har en betydligt bättre snits :)

8 kommentarer:

  1. Det går ju bra det där!
    BFF!

    SvaraRadera
  2. Ruta ett; Japp, han har finfin snits! Och kör han fast den springer han och hämtar mig och sedan springer han tillbaka och visar :)

    SvaraRadera
  3. Alice har en liknande modell. Hon älskar att dribbla runt med den. Ffa älskar hon det ätbara som trillar ur :-)

    SvaraRadera
  4. Elisabet; Eller hungrig beroende på hur man ser det ;)

    Mian; Ja, den är jättebra. Ffa när man inte orkar aktivera riktigt som man borde... Vi har dessutom tejpat för ena hålet helt och det andra halvt så att han ska få en större utmaning...

    SvaraRadera
  5. Verkligen en klipsk kille!
    Imponerad över att han kan ta det så lugnt.

    Se nu till att bli RIKTIGT FRISK!

    SvaraRadera
  6. Mamma; Haha, ja, med tanke på vilken fart han brukar ha i alla andra lägen är det imponerande ;)

    SvaraRadera