söndag 9 september 2012

Höst!

Nu är det faktiskt höst. Och mest alla, eller i allafall många, känner sig missnöjda och tycker att det inte varit sommar än. Det har inte varit sommar än. Och jag törs med rätt stor säkerhet säga att den inte kommer nu. Och jag är väldigt förtjust i hösten. Också.
 Inte minst tycker jag om den friska luften. Höstluften. Lukten. Morgondiset. Och alla vackra färger.
Strax före åtta. Söndag morgon. Innanför bommen till Kvarntorpshögen = garanterat bilfritt.
Kylig höstluft. Glad hund. Underbart!

5 kommentarer:

  1. Ne, nån sommar blir det visst inte i år. Men höst blir det, det är inte illa det!

    SvaraRadera
  2. Nej, sommaren var väl inte så mycket att hurra för, men jag älskar hösten, den är min favoritårstid, det är så vilsamt, stilla och vackert och färgerna är underbara och mossan i skogen så grön.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Erika; Nä, jag tycker verkligen om hösten! Och nu måste jag få komma på bildvisning någon dag :)

    Agnetha; Jag tycker väldigt mycket om alla årstider... när de är som de ska :)

    SvaraRadera
  4. Tjugotvå grader varmt i Malmö idag .., underbart att komma till ett så vackert Skåne! Grönt och fint!

    SvaraRadera
  5. Elisabet; Ja, men det har varit riktigt varmt här också. Jag är lite kluven. Var ju så glad över hösten som kommit :)

    SvaraRadera