tisdag 11 september 2012

Dagens hoppsan

Hrm...
Hoppsan.

Ni vet den där grannen vi har... som bor här ovanför oss i det gula huset...
Den unge mannen som jag vid något tillfälle skrivit om hur trevlig han är när man möter honom...
Men som jag också beklagat mig lite över. Just det där att jag tror att han sjunger bra. Men att det inte låter riktigt lika genom väggarna. Och att det liksom sjungs mest lite alla tider på dygnet.
Jo...
Det var bestämt så att han faktiskt sjunger rätt bra. Visar det sig.

Heja heja. Från oss på tredje våningen i det gula huset ;)

9 kommentarer:

  1. ,-)

    Jo, jo ..,. så kan det gå ,-)

    SvaraRadera
  2. Just det, jag hade glömt att han bodde i samma hus som er. :) kändes konstigt (men himla kul!) att se honom i programmet när jag samtidigt minns honom som liten scout. :P

    SvaraRadera
  3. En skönsjungande granne...trevligt!! =)

    SvaraRadera
  4. Elisabet; ;I

    De la realidad; Ja, jag hade ingen aning. Upptäckte klippet av en slump...

    Mian; Ja jag blev imponerad. Det är inte riktigt så det låter genom väggen...

    Ejmis; Första gången gnällde jag på "den där grannen som sjöng kareoke mitt i natten"... Det får jag väl förstås äta upp nu :)

    SvaraRadera
  5. Oj vad duktig han var!

    SvaraRadera
  6. Hehe, han har ju en riktigt bra pipa! Kul!

    SvaraRadera
  7. Erika och Kattalena; Ja, han kunde bestämt sjunga... :)

    SvaraRadera
  8. Tur att de inte står bakom en vägg när de sjunger då ;-)

    Skämt å sido, han var ju tokbra.

    SvaraRadera