fredag 24 augusti 2012

Efit

Dags för efit igen...

05.45
På väg till bilen för att åka till dagmatten.
 06.45
Öppning på jobbet. Lite pyssel före frukost.
 07.45
Tar kort på en hel massa saker för att sätta upp bilder som visuellt stöd.
 08.45
Jag skriver och har en ettåring bredvid mig som... fixar lite :)
 09.45
Skriver ut protokollet från ledningsgruppsmötet.
 Lite miss med tiden, men ...
11.20
Lunch. Lugn fredag. Ovanligt få barn.
 12.15
Läsvila
 12.45 (i fas med tiden igen)
Spelar luffarschack med en fyraåring
 13.45
Just på väg till dagmatten för att hämta Cosmos.
 14.45
Hemma hos kattdamerna
 Missade timmar efter skogstur med Cosmos utan kamera.

 17.45
Hemma igen. Trött liten.
 18.45
Mörk himmel.
Ett par åskknallar.
Mysigt!
 19.45
Kvällsmat
Och nu:
tända ljus
kattkurr och hundsnark
teveserien vänner
virkning av prinsessbakelse
godispåse
MYS!

6 kommentarer:

  1. Fina bilder du tagit. Gillar särskilt pärlbilden. :)

    SvaraRadera
  2. Oj vad tidigt din dag började! :-)
    Fina Bilder! Verkar så himla kul att jobba på förskola tycker jag...
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Det visuella stödet är en livllina för min Gustav. Heja dig!

    SvaraRadera
  4. Det där sista, som vi inte fick bild på, låter onekligen väldigt, väldigt mysigt!

    SvaraRadera
  5. Ullis; Jag blir alldeles sugen på att pärla själv när jag ser den ;)

    Kattalena; ...men jag fick gå hem tidigt också. Cosmos är dock inte jätteförtjust i sådana här morgnar. Han vill äta sin frukost och gå och lägga sig igen. Fast väl framme hos dagmatten är han väldigt förtjust. Och när jag skulle hämta honom ville han inte alls gå därifrån. Hm...

    Tack detsamma!

    Kattis; Jag tror att det är ett bra stöd för väldigt många barn och framförallt hjälper det till att skapa en viss struktur.

    Anni; Det där sista, som ni inte fick bild på, var onekligen väldigt väldigt mysigt ;)

    SvaraRadera
  6. Kikar in på din dag. Din katter är otroligt söta! Hunden med såklart :)

    SvaraRadera