onsdag 18 juli 2012

På visit i Karlslund

Idag ska maken spela golftävling. Cosmos och jag släppte av honom i Kumla på morgonen och åkte sedan direkt till Karlslund. Tittade på hästarna, hjälpte till att stänga grindar. Cosmos hängde på och var bara en pytteligen aning misstänksam mot de stora fyrbeningarna. Det är mattens hund det ;)

Sedan gick vi i parken vid herrgården.
 Barnens trädgård var roligast, tyckte Cosmos. Där kunde man springa över broar, genom bambutunnlar och i en labyrint.
När matten sedan ville titta lite på blommorna också hittade han lägligt en pinne att ligga och tugga på...
Åh vad det är mysigt att sällskapa med en liten Cosmos!
Och åh vad det är härligt med semester!

3 kommentarer:

  1. Och jag tänkte att jag kanske kunde få en liten glimt av er när jag cyklade till tågstationen i morse, men då var ni säkert inte ens hemma. ;P

    SvaraRadera
  2. De la realidad; Annars hade du ju faktiskt kunnat ringa... kom förbi och fika någon dag tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Jo, men nu hade jag ett tåg att passa. ;) Absolut, det gör jag gärna. :)

    SvaraRadera