måndag 9 juli 2012

Måndag

Varje dag rensas massvis med misslyckade bilder bort från minneskortet. Oskärpa, hund på väg ut ur bild, hund på väg in i bild, eller helt enkelt inget djur alls för det har redan hunnit försvinna... Det här är en av bilderna men jag tyckte ändå att den var lite rolig. Titta på tungan :)
Den här veckan ska jag delta i Stickameras fotoutmaning.
Dagens tema är svartvitt.
Det får bli till kvällen...

För först blir det jobb 8-16.30.
Ny vecka på sammanslagningen.
Ny personal igen -många från förra veckan har ju gått på semester, andra har kommit tillbaka.
Omorganisering av rutinerna.
Sådär som det är på sammanslagningarna.
Jag gissar på att många av mina meningar kommer att inledas med "förra veckan gjorde vi...".
Något färre barn än förra veckan -flera som gått på ledighet och några som tillkommit.
Ungefär så.
Tror jag.
Den näst sista arbetsdagen före semestern!

2 kommentarer:

  1. Själv har jag fyra dagar kvar .., tis, onsdag, fredag och lördag.

    M mmmmmmm ,-)

    SvaraRadera
  2. Elisabet; En dag kvar. En kort dessutom...

    SvaraRadera