söndag 15 juli 2012

HEJ!

Det händer, när kommentarerna blir väääldigt få, ja nästan inga alls, och jag börjar fundera på om det ens är någon alls som läser, att jag tittar på besöksstatistiken. För det ska sägas, att om här inte finns läsare, då försvinner nog motivationen rätt snabbt.
Delvis skriver jag för egen skull, för att kunna gå tillbaka och titta... Men inte bara.
Så nu har jag varit in och tittat på vilka som varit här under kvällen (ja, det ser jag ju inte, men jag ser varifrån ni kommer)...
och säger
HEJ!!! till

dig/er i
Trelleborg, Örebro, Laxå, Uppsala, Falkenberg,  Göteborg och Lund

...och Ramnäs (är det moster tro?), Halmstad, Karlskoga, Kumla, Bro, Handen (i Stockholms län. jag hade ingen aning om att det fanns något som hette så), Smedjebacken, Nora och Lindesberg.

...och Falun, Norrköping, Matfors, Katrineholm, Gävle, Linköping, Lidköping och Falköping.

...och Stockholm, Åkern, Helsingborg, Östersund, Malmö och Trelleborg

...och Eindhoven i Nederländerna, Munich i Tyskland, Hamar i Norge, Montpellier i Frankrike och Californien i USA.

HEJ allihop. KUL att ni tittat in!

14 kommentarer:

  1. och Falköping!
    Jag är sen idag ;-)
    Det är klent med kommentarer på många bloggar just nu, det tillhör nog säsongen.

    SvaraRadera
  2. Ursäkta min sena ankomst, men jag tar åt mig av Stockholms-hejet!

    SvaraRadera
  3. Mian; Ja, dessutom har jag skrivit tre, fyra inlägg om dagen. Det är klart ingen som orkar sitta och kommentera på alla... Och jag själv är inte heller jätteflitig på att kommentera runt om :)

    Klimakteriehäxan; Kul att du kikar in! Hej ;)

    SvaraRadera
  4. Nu tittar jag in också och du vet hur jag ser ut.
    Eva från Tyresö

    SvaraRadera
  5. Och här är Maggan från Laxå. Jag tycker också att det vore roligt med lite fler kommentarer. För som sagt, det är en av anledningarna till att man bloggar, att man får respons. Men jag får bättra mig själv!

    SvaraRadera
  6. Sitter i Linde de närmsta veckorna. Har hand om en gård här. Titta gärna in om ni har vägarna förbi.

    O ja håller med, kommentarerna gör bloggandet roligare. :)

    SvaraRadera
  7. Eva från Tyresö; Ja det var jättekul att få se den bilden tycker jag!

    Maggan; Ja, jag ska också bättra mig... tänkte jag :)

    Husan; Å så roligt. Det gör vi gärna. Närmare helgen skulle jag tro, skickar ett sms...

    Tomtan; Hej Östersund ;) Och välkommen hit! Nu måste jag genast kika på din blogg!

    SvaraRadera
  8. Visst är det kul med kommentarer - jag måste erkänna att ibland fallerar jag att kommentera.
    Ibland är det så roligt att läsa och besöka alla bloggvänner...
    Men man behöver ju faktiskt inte skriva så mycket. Ibland kan det räcka med ett "hej".

    Hej från Göteborg

    SvaraRadera
  9. Ett litet hej från mig också då, även om jag inte var uppräknad där.

    Egentligen ska jag ju inte sitta på nätet alls, bara med näsan i skolboken, men man får ju knollror på hjärnan av för mycket skolläsning.

    SvaraRadera
  10. Ruta Ett; Ja men jag kommenterar inte heller alltid. Och jag tycker inte att man behöver det heller. Däremot undrar jag ibland när det blir väääldigt glest med kommentarer- då måste jag gå in och titta ;)

    Cecilia N; Det är alltid bra med paus när man pluggar! Och godis, jag har aldrig någonsin ätit så mycket godis som jag gjorde då :)

    SvaraRadera
  11. Sofia; Hej! Men vad kul att du dök upp här!

    Vonkis; ;)

    SvaraRadera