måndag 9 juli 2012

Fotoutmaning -Svartvitt

Så var det dags för första dagen på fotoutmaningen.

Måndag: Svartvitt
Tisdag: Dröm
Onsdag: Hemväg
Torsdag: Under
Fredag: Öde
Lördag: Rörelse
Söndag: Händer

Så alldeles lagom tycker jag och är det fler som vill vara med är det bara att klicka in sig på länken ovan... Ja eller om man vill se andra bidrag.

Min plan var att åka till stadsparken och verkligen fotografera massor. Hela dagen hade jag sett fram emot det. Och det var ju dumt, för när vi kom dit kom åskan... och  r e g n e t.
Jag hann bara ta en endaste bild, så det får väl bli den helt enkelt.
Liten och trött hos hussen

8 kommentarer:

  1. Och en helt ljuvlig bild blev det!
    Det syns verkligen hur liten han är. Och trött.
    Och så söt att det nästan gör ont i ögonen. :-)

    SvaraRadera
  2. Fräckt, vi har äkta framkallningsapparat :)

    SvaraRadera
  3. Åh... ett sådant fint foto!
    Vovven är verkligen jättetrött!

    SvaraRadera
  4. Ulrika; Ibland tycker jag att han har blivit så stor och däremellan påminns jag om hur liten han är. Och han tycker väldigt väldigt mycket om sin husse!

    Gerda-Thyra; Han har inte riktigt hunnit vakna än. Precis efter bilresan och i bilen sover man skööönt :)

    SvaraRadera
  5. Är det fotboll som det aldrig kan bli för mycket av ...? undrar hon med blicken riktad mot ryggen ,-)

    (Många djurbilder blev det på svartvitt ,-)

    SvaraRadera
  6. Haha, Elisabeth, det undrade jag också. Försökte läsa men gav upp.

    Så mysigt han har det på husses axel...

    SvaraRadera
  7. Elisabet och Ruta Ett; Japp, det är fotboll :)

    SvaraRadera
  8. Angående texten på tröjan;
    -Det kan aldrig bli för mycket fotboll- i nacken, samt texten -STOLPSKOTT- över bröstet.

    //Maken/hussen

    SvaraRadera