onsdag 4 juli 2012

Cosmos tio veckor!

Idag fyller Cosmos tio veckor. Jag har jobbat lång dag men hussen och hunden firade med att åka till skogen. Lite Följa John och Kurragömma bland träden.
Nyttigt som bara den!
Och mycket skojiga pinnar och kottar.
 Och lite svalare där bland träden. Vilo- och vattenpaus måste man förstås ha.
 Ja, det är förstås maken som har tagit bilderna. Och jag är så himla glad att jag har träffat den mannen!

Och till vän av ordning är det väl bäst att förtydliga att de var inte på någon form av vandring utan ett litet lekbesök i skogen.

9 kommentarer:

  1. Men nu tycker jag det är på tiden att han kommer o leker hos oss!

    mvh/Elin

    SvaraRadera
  2. ,-))))))

    Ja, jag minns hur uppläxad jag blev när harry fick följa oss på ..., ja, man kan nog kalla det för en vandring ner till hamnen ,-)

    SvaraRadera
  3. Elin; Jag är ganska säker på att barnen inte alls är så sugna på att stifta bekantskap med de här tänderna. Och det är tänder ungefär precis överallt...

    Elisabet; Haha, ja när det gäller djur och barn är det lika bra att vara övertydlig om man inte är ute efter någon form av debatt...

    SvaraRadera
  4. Fast är ju inte så att de måste hänga på honom o busa... Klappa försiktigt när mamma är med ska de nog klara :)

    //Elin

    SvaraRadera
  5. Skulle det vara skadligt med vandring för en valp? En vandring behöver ju inte vara lång...

    Jag misstänker att det är den tvåbente mannen du menar...

    SvaraRadera
  6. Bloggblad; Så små valpar ska inte tas ut på några ordentliga promenader. Alldeles särskilt inte i värmen.

    Den tvåbente mannen däremot får själv ta ansvar för hur mycket han orkar... leka ;)

    SvaraRadera
  7. Starflame´s5 juli 2012 23:36

    Vad han växer , ja det gör hans syskon också! Nu är det bara 4 kvar och snart bara 2 , tur att det inte åker alla på en gång då vore det tufft.... På söndag är jag i era trakter halvbrorsan Mozart och jag åker till Arboga på Club show. Cosmos ser ut att trivas som fisken i vatten hos er , pussa honpm från oss!

    SvaraRadera
  8. Mariana; Kul att du kikar in här!
    Ja Cosmos växer verkligen jättefort! Och jag tänker på er ibland, som har flera kvar. Vi har fullt sjå med en liten och säger ofta att det är tur att han är så söt ;)

    Om vädret är fint är vi inte hemma på söndag. Annars är du alltid välkommen på kaffe när du har vägarna förbi här i trakterna! Bara att slå en signal.

    SvaraRadera
  9. Grattis till lilla Cosmos <3 Er skog ser precis ut som vår =) Ha en fin helg! kram

    SvaraRadera