fredag 22 juni 2012

Blogginlägg

Det här med bloggar, det blir aldrig tråkigt. Tidsödande -ja, men vilken fantastiskt möjlighet att få glimtar av andra människors liv.
Medan jag skriver blogginlägget ligger Chatter under vardagsrumsbordet och halvslumrar.

Den här mannen, han speglar försommar när den är som bäst. Och jag vet dessutom att han varit ute i kanoten och fångat årets kortaste natt. Kanske kommer det ett inlägg om det också så småningom...

Och någon annan har haft en underbar semester på kos. Bums bestämmer jag att om vi någonsin får barn kommer det att bli en semester dit.

Och så den här madamen som fångar de allra mest fantastiska insektsbilder! Varje dag kan man gå in och kika på dagens bildskörd...

Susajt uppdateras det också dagligen med fantastiskt fina bilder. Scrolla ner lite och titta på vattendropparna... och rådjuren!

Nu ska jag kika på hur mycket batteri det är kvar i kameran. Sedan bär det av till familjen V för lite midsommarfirande. Mysigt mysigt!

3 kommentarer:

  1. Grekland öht är det bästa som finns i semesterväg, enligt mitt sätt att se det!

    Åååå, så mycken vänlighet (förutom på det allmänna sjukhuset i Aten, men där kan man ju hålla sig ifrån ...) och så mycken värme människor emellan!

    SvaraRadera
  2. Håller med om bloggvärlden - det är underbart. Just vardagslivet, det är dom bitarna jag tycker bäst om.

    Ha en riktigt fin midsommar!

    SvaraRadera
  3. Elisabet; Grekland har vi aldrig varit i... än. Men vi har ingifta greker i släkten och det är hemskt rara människor :)

    Ulrika; Tack det samma!

    SvaraRadera