måndag 7 maj 2012

Bara så himla mycket skoj

Det är en lugn vecka. Vi har så himla mycket framför oss. Ja så känns det. Och det här är liksom lite lugnet före stormen. Så känns det också.
Men det är roliga saker, allt det där som vi har framför oss.

bröllop, natt på grythyttans gästgivaregård, trettioårskalas, fotokurs, trettioårsfödelsedag, valpvisit i småland, sen bröllopsresa till paris--- och sedan är det bara knappt två veckor till midsommar. Sambons semester. Förhoppningsvis en valp som flyttar in.

Tjoho!!!

Men först blir det en alldeles lugn vecka. Med jobb som vanligt. Vaccination av kattdamerna. Frisörbesök. Och lite bakning. Är tanken.
En lagom-vecka före alla skojigheter som gör mig sprittglad ända ut i tårna :)

5 kommentarer:

  1. allt det där lät ju jätte roligt! Men mest spännande lät bröllopet och VALPEN! Detta ska bli roligt att följa!

    SvaraRadera
  2. Emma R; Vi är inte lovade någon valp ännu. Uppfödaren vill träffa oss den andra juni först. Men jag har förstås redan börjat kika på vilka saker vi har kvar efter Lurvig, var vi ska ha biabädden och var vi ska ställa katternas matmakapär :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag undrar om jag inte tycker att VALPEN är det roligaste ,-)))

    Ska bli såå spännade att få följa med.

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna, har dock svårt att se varför ni inte skulle vara lämpliga, men det kan ju inte uppfödaren veta, och det lät ju seriöst! Så var det med Norma också att vi liksom inte helt blev lovade en valp innan hon träffat oss personligen och gillade oss. woop woop! men nu har jag ju massa mer nyfikenhetstankar... ser fram emot fortsättningen som sagt!

    SvaraRadera
  5. Elisabet; Ja det ska bli så roligt. Jag längtar ungefär hur mycket som helst tills vi ska fara ner och hälsa på de små :)

    Emma R; Nä, jag tyckte också att det gav ett seriöst intryck. Och det är bra för även om Lurvigs uppfödare kanske hade ambitionen att vara seriösa blev det inte riktigt så...
    Men det är nästan en månad kvar innan vi ska åka och titta. Vi hinner gifta oss och lite sådär först ;)

    SvaraRadera