tisdag 22 maj 2012

Arbetsvecka

Det är alldeles uppriktigt två lite småsega arbetsveckor framöver nu. Med sena dagar och ledig personal.
Säkert hade det kännts mindre segt en annan årstid, men jag känner liksom, såhär när solen skiner och det är sommar i luften, att jag inte har tid att jobba.
Till frukost tankar jag med bilder från helgen.
Här ovan är familjen V på väg upp på kyrktrappan. Och jag tycker att den bilden är ungefär hur härlig som helst :)

Tjolahopp. Solen skiner och utflykt står på schemat.
Trevlig Tisdag önskar jag Er!

4 kommentarer:

  1. Härlig bild. Då vi varit väldig dåliga med kameran skulle jag uppskatta om jag kunde få denna av dig...

    //Elin

    SvaraRadera
  2. Det ska nog gå att ordna :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen underbar bild!!!

    SvaraRadera
  4. Kattalena; Det är mamma som har fångat ögonblicket. Jag tog knappt en enda bild under hela bröllopet.

    SvaraRadera