söndag 15 april 2012

Lite kvällsglädjebubbel


Så är det kvällen. Den femtonde april.
Sista o.s.a-dagen på inbjudningskorten.
Och samtliga har tackat ja. Ja, någon med reservation för dagens hälsa.

Jag känner mig precis hur rik som helst.
Inte på pengar. Sannerligen inte.
Men på familj och vänner.
Vi är väldigt bortskämda på den fronten!



Tomatplantorna är inte omplanterade.
Inte chiliplantorna heller.
I morgon börjar den fjortonde veckan på jobbet.
Och den första med utvecklingssamtal.
Det känns som om jag jobbat där mycket längre.
Och det är bra.

8 kommentarer:

  1. Härligt!!

    Sååå roligt för er!

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt att läsa er planering. Nu känns det som om höjdpunkten är väldigt nära...och naturligtvis livet som kommer där efter.
    Vi är så glada för er skull!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Elisabet; :)

    Miie; Var har din blogg tagit vägen? Jag har letat och letat, men den tycks alldeles borta?

    Och det ska bli så roligt. Säger jag.
    Sambon säger att "det ska bli så skönt när det är över" ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte hängt med i bloggvärlden på ett tag, men gissar att ni tänker gifta er - är det rätt?
    Kanske till pingst :-)

    SvaraRadera
  5. Christina; Vad kul att du tittar in. Kristi himmelfärd blir det bröllop :)

    SvaraRadera
  6. Åh, vad roligt! :)
    Ser fram emot massor av bilder om drygt en månad. ;)

    Spännande med utvecklingssamtalen.. jag ska försöka börja med mina uppföljningssamtal av inskolningar nästa vecka. Men jag förstår inte var all tid bara rusar iväg.. snart ska allt liksom vara färdigt för att terminen ska avslutas. :S

    SvaraRadera
  7. Oh! Så kul att alla tackat ja!!!
    Vilken fin dag ni kommer att få!!!

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt!!! Helt underbart!

    SvaraRadera