måndag 9 april 2012

Hemresa och sladdar

Måndag.
Annadag påsk.
Hemresedag. Både för oss och för alla andra tyckte det.
Och hela vägen regnade det!

Vi konsumerade bilar och läckerol och i Vadstena blev det stopp på Gamla konditoriet för inmundigande av en himmelskt god räkklämma.

Hemma hade sambon investerat i ett tevebord. Jo, så att vi ska få plats med alla lånemakapärer som lillebror skickat med upp.
Vi kan väl säga som så att det inte är riktigt min grej, det här med en massa spelmaskiner. Jag tyckte att det räckte fint med Wii, sådär någon gång ibland. Men det finns någon annan här hemma som är mycket glad över det här lånbytet. Och som just nu är fullt upptagen med att koppla ihop och fixa sladdar.
Och det blir säkert bra när det blir klart. Det tror jag.
Och det kan förstås hända, att jag fastnar för något spel. Ja, då får jag väl ta tillbaka alltihop förstås, så det är bäst att jag inte gnäller för mycket ;)

3 kommentarer:

  1. suck, så är det i modern tid, vi tänkte på mycket när vi byggde huset men inte just det... datorer fanns knappt, inte mobiler...

    SvaraRadera
  2. Hannele; Men han fick himla bra ordning på alla de där sladdarna :)

    Har ni byggt huset själva?! Det visste inte jag.

    SvaraRadera
  3. Här i huset finns ett ormbo av sladdar och ni får mer än gärna komma och hälsa på och komma med finurliga gömma-sladdar-förslag ,-)

    SvaraRadera