söndag 4 mars 2012

Veckan som varit

Blä, törs jag faktiskt säga om veckan som varit.
Blä i kubik.
Med upp och ner.
Och ork och humör och motivation som försvunnit i takt med kilona.



 Men stort plus för vårvädret.
För lillebrorsbesök från Danmarkland. I tisdags fyllde han 28 år!
Solsken! Som värmer!
Inspektion av gräsmattan :)
 Vad pappa tar kort på?
 Jo de har fått snödroppar i rabatterna!
Och nu blir det nya pigga blickar framåt.
I morgon ska det jobbas! Aldrig tidigare har jag varit hemma så länge.
Idag är det vasaloppsspan för hela slanten.
Och från soffan hejar vi på PV. Förstås.
Heja heja!

6 kommentarer:

  1. Hoppas din vecka kommande vecka blir bättre. Blev det lång tid på sjukhuset? Anar att jag får vänta några dagar till innan jag ser dig på vägen till jobbet?

    SvaraRadera
  2. Usch, det verkade inte bra... fick du åka till sjukhuset? :-(

    SvaraRadera
  3. Alla; Men nu är det ny vecka och jag är med och på hugget!

    Fröken Flygare; Nädå, i morgon om du är uppmärksam :)

    SvaraRadera
  4. Ja nu är det en ny vecka! Tjo!!! :-D

    SvaraRadera
  5. Oj, så snällt med hejandet från soffan! Hoppas nu verkligen att du blir frisk och kry på RIKTIGT!

    SvaraRadera