lördag 10 mars 2012

Melodifestivalen final

Om jag tittar?
Japp, det är klart.

Hemma faktiskt.
Med vin i glaset och choklad i godisskålen.
Och en sambo som stängt in sig i sovrummet och förmodligen pluggat in helt annan musik i öronen :)

Vad jag tycker?
Tja, jag är inte helt säker faktiskt.

Jag tycker att Top Cats är sköna.
Jag tror att Loreen kommer att vinna.
Och att det kommer att gå bra för Danny.
Jag hoppas att Björn Ranelid kommer att hamna sist.
Och jag tycker, till skillnad från många andra, verkligen inte att Thorsten Flinck är bra.
Balladerna är inte tillräckligt starka för att klara sig internationellt.
Det tror jag föresten inte att någon av våra låtar är i år.

För övrigt ska årets programledare ha en eloge -de har gjort ett strålande jobb.
Nu är det bara smutta vin och vänta på resultatet...

2 kommentarer:

  1. Hej på dig min vän.
    Här händer det minsan saker ser jag.
    Först vill jag bara hoppas du är friskare nu. Inget vidare att vara så där sjuk alltså.

    Så vill jag bara utbrista i ett jättestort GRATTIS :)
    Hoppas nu att både blivande frun och blivande mannen håller sig friska. Två månader går jättefort.

    Stora kramar från nabolandet.
    Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Synne! Kul att du kikar in!
    Här är det friskt och två månader går absolut jättefort. Snart är det sommar :)

    SvaraRadera