fredag 9 mars 2012

Fredag igen

Swosch, så är det fredag morgon.
Och jag sitter i köket strax före klockan sex och tänker att ja, den här veckan då har jag knappt varit hemma alls.
Måndag och tisdag kväll var det föreläsning.
Onsdagkväll hade vi möte på jobbet.
Igårkväll var de kör för hela slanten (oh, vad lurigt det var när man missat flera gånger).
Och så blev det så fredag.
Öppningsdag. Tidig eftermiddag. Och klockan fyra ska vi träffa prästen inför bröllopet. Intyg om hindersprövning ligger redo :)

Vädret har svängt också. Ena dagen tittade jag på blommor och vi åt mellis ute med alla barnen.
Nästa dag drog vi fram pulkorna...
Nu bär det av mot jobbet.
Sen är det helg.
Tjoho!

3 kommentarer:

  1. Samma sak här. Börjar 8.45, slutar 14.00.
    Sen fri hela helgen, plus måndag .. och sen rally t.om. nästa söndag.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en trevlig dag! Här blir det sent på jobbet istället eftersom jag går nästan sist, men sen blir det helg även för mig. :)

    SvaraRadera
  3. Elisabet; Nästa vecka blir aningen lugnare med bara en kurskväll som inte ens är värst sen. Och i helgen blir det kalasande i dagarna två :)

    De la realidad; En sådan fredag hade jag förra veckan när jag var sjuk. Idag är det tidigt och det känns prima :) Trevlig helg!

    SvaraRadera