måndag 12 mars 2012

Dagens...

På att göra listan idag:
-Ringa kyrkan och försöka boka om lokalen i församlingshemmet
-Ringa polisen och höra om jag bör skaffa nytt pass eller åka på det gamla två veckor efter bröllopet... (det avgör ju i vilket namn vi ska boka min biljett på parisresan)
-Skicka in lappen med önskemål om hur min tjänst ska se ut till hösten (alla ska göra det).
På fötterna :)

För övrigt blir det jobb till stängning.
Och premiär för vårjackan på jobbet.

Solen skiner redan.
I eftermiddag ska det bli tio grader varmt.
Gäss och svanar passerar i v-formationer på himlen.

Bara så.
Eller just så.

4 kommentarer:

  1. Inte dåligt! Önskemål om hur tjänsten ska se ut! Annat än på min tid. Det var bara att ta vad man fick. Ha det så gott i vårvädret.

    SvaraRadera
  2. Härligt att få lämna in önskemål .., jag håller med Lisette! Men liiite så har vi det också.

    SvaraRadera
  3. Du kan väl gott spara in de hundralappar som ett nytt pass kostar och boka i ditt gamla. När vi åkte till Berlin för många år sen, var det superviktigt att allt stämde (på murens tid) så jag snodde som en tok för att få nytt pass med rätt efternamn.

    Men sen sa reseledarna att de lätt hade kunnat ha mitt gamla på sin lista...

    SvaraRadera
  4. Lisette och Elisabet; Ja, det låter ju bra i allafall. Hur mycket hänsyn det tas till eventuella önskemål vet jag inte :)

    Bloggblad; Ja efter att ha blivit runtkopplat ett par varv slutade det med ett besked om att jag skulle behålla det gamla. Anledningen till tveksamheten var att vi ändå åker såpass långt efter.

    SvaraRadera