lördag 18 februari 2012

Lördag

Lördag med ombytligt väder. Och jag säger att jag ska ta en promenad, men kommer inte riktigt iväg. Det blir en massa telefonprat i stället.
Ute är vädret förfärligt ombytligt. Små snöflingor, stora snöflingor, jättestora snöflingor. Regn. Och takdropp som är mer takrinn. Och så lite snöflingor igen. Och nu regn
 Det här med snöflingor är inte direkt något som fascinerar kattdamerna längre.
Chipper hittar jag när jag försiktigt föser duntäcket åt sidan. Hon har verkligen grottat in sig :)
Jag spanar på biljetter till Stockholm international horseshow och telefonpratar om just det. Och sms skickas susar fram och tillbaka genom rymden.

På bordet ligger ett halvfärdigt virkat muffins. Det var också en av helgens projekt. Att virka på så att kakorna till förskolan blir klara.
Lördag.

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dig att virka kakor till förskolan! :-)

    SvaraRadera
  2. Kattalena; Det är ju jättedyrt att köpa och jag tycker desutom att det är rätt kul att virka :)

    SvaraRadera