söndag 8 januari 2012

Spelkväll

Fast denna gång inte med sällskapsspel utan tevespel. Mario på wii där man kan spela fyra samtidigt. För oss som spelade detta spel, fast på en annan konsoll, som barn är det en höjdare :) Jag hade i allafall väldigt roligt.
Tjoho, ytterligare en bana klarad! Vi var riktigt bra faktistk.
En massa god mat fick vi först också. Och efterrätt.
Och trots att vi stängde av spelet i god tid kom vi inte iväg därifrån förrän runt halv ett... jag tror att de har en egen tidszon där hemma hos Erika och Tommy...

Nu har jag passerat min trött-gräns och kommit in i andra andningen. Sambon stupade bums i säng när vi kom hem.

4 kommentarer:

  1. Det ÄR lätt att fastna när det är roligt och Mario gillar jag även om jag aldrig spelar just TV-spel. Däremot är jag helt klart fast i Wordfeud nu även om jag bara är nybörjare. Har alltid älskat ord och korsord osv. så det här är kul. :-)

    SvaraRadera
  2. Lisbeth; Jag tycker också om korsord och är periodaren när det gäller Betapet på internet. Däremot är jag en av de få som inte fastnat för Wordfeud. Mycket på grund av att man kan få vänta så länge på den andres drag tror jag...
    Och när det gäller tevespel tycker jag om Mario och Mario-liknande spel. Alldeles särskilt kul var det ju nu när man kunde vara fyra samtidigt :)

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha jättekul! Tyvärr är far o jag för gamla och mossiga. Vi tillhör en annan era ;)). Jag nöjer mig med "Angry birds" på mobilen och "Betapet" på datorn.Dessutom är jag LITE glad att jag inte är med i spelsvängen eftersom jag tror att jag superlätt skulle kunna bli spelberoende.Jag känner mina löss på gången.....

    SvaraRadera
  4. Lisette; Jag håller mig i liten skala till en viss typ av tevespel. Jämför man med det intresse sambon har kan man nog säga att mitt är i stort sett obefintligt. Betapet däremot har det blivit åtskilliga matcher på de senaste åren. Där far jag upp och ner som en jojo i rankingpoängen ;)

    SvaraRadera