onsdag 25 januari 2012

Morgon

Resten av lägenhetetn är det rätt ordning i, men på köksbordet råder ett mindre kaos. Det är liksom kärnan och där har allt samlats.
Sambons korsord, halvlöst från igårkväll. Uppe på det har han lagt en liten lapp med klädstorlek och ett par punkter att ta upp på jobbet.
Min frukost, te och skinkmacka. Och så datorn förstås.
Inbjudningskorten till bröllopet. De har varit nästan klara länge och de flesta är stoppade i kuvert. Men inte alla. Jag tror att alla är informerade ändå, så det är bara en liten formalitet... mest för att det ska vara på riktigt ;)
Och så en kom-ihåg-lapp om att ringa konditoriet och byta datum för tårtbestämningen. Det krockar nämligen med extrainsatt möte på jobbet.


Nu ska jag knalla iväg. Jobb 8-17.
Jag har packat ner lite garnrester och önskar att jag kanske hade stickat och virkat i lite gladare färger. Nu får barnen nöja sig med grått och svart... Men de gör de nog. Jag tror att de är glada över bara lite garn överhuvudtaget :)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Om den där minimala röran kan kallas kaos skulle du komma hem till oss ;-)
    Det ser ju riktigt städat ut på ert köksbord tycker jag! :-D

    SvaraRadera