söndag 15 januari 2012

Kvällen före första arbetsdagen

Woho, var tog helgen vägen?
Den försvann i ett nafs. Jag har inte ens hunnit läsa bloggar...
Däremot har jag hunnit titta på ponnyakuten där en av eleverna och ponnyn Musse ska vara med från ridskolan där jag jobbade tidigare. Jag tittar förvånat på hon som är ridlärare och inser att jag förlorat kontakten alldeles. Inte en aning hade jag att hon arbetade där.

I morgon är det första dagen på nya jobbet. Start klockan sju för oss båda.
Inte det minsta nervös är jag. Det är sanneligen otippat.

7 kommentarer:

  1. Lycka till, Karin!

    Och bara så du vet .. inte ett enda fönster kom med ... det var tomt i mejlet ,-)

    SvaraRadera
  2. Kul och spännande att börja på nytt jobb. Jag hoppas att allt blir bra!

    SvaraRadera
  3. Va kul,lycka till båda två.

    SvaraRadera
  4. Elisabet; Tack. Men vad dumt. Jag hade gärna skyllt på tekniken men förstår att det var skit bakom spakarna här... Skickar ett nytt mail i eftermiddag. Och bifogar fönstren den här gången ;)

    Ruta Ett; Hm, ja. När klockan ringde halv sex i morse kändes det väldigt lockande att söka ytterligare en kurs på universitetet ;)

    Miie; Tack :)

    SvaraRadera
  5. Lycka till!!! Hoppas att det blivit en riktigt bra dag!

    SvaraRadera
  6. Åå, nu har jag läst i kapp! Vad roligt och väldigt mycket lycka till med allt! Jag hoppas verkligen att du inte slutar blogga bara.

    SvaraRadera
  7. Kattalena; Tack, jadå, den blev helt okej :)

    Lena; Nej nej, bloggen är högt prioriterad :)

    SvaraRadera