tisdag 20 december 2011

Ny Sune-film

Det är äntligen dags för en ny Sune-film, läser jag på Sören Olssons blogg.
Och så ler jag (läs småfnissar) när jag läser att de fått frågan om det ska vara samma skådespelare. Herr Olsson lägger ut bilder på hur Sune och Håkan ser ut idag... och berättar att Sune idag arbetar som jurist.
Visste ni att han är hittad på ett Mc Donalds och att filmmanuset fick ändras för att passa den tystlåtne killen som inte alls ville vara skådespelare? Kika in hos herr Olsson så får ni läsa själva.

Jag ser allt fram lite emot den nya Sune-filmen. Även om det kommer att kännas konstigt att Sune ser helt annorlunda ut. Undrar om han kommer att vara mer talför?

2 kommentarer:

  1. OT: Så söt bild du har upptill på bloggen!

    Och så skulle jag också vilja ha klar min uppsats. Den ska vara inne 9 januari. Hejdå jullov ...

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen jätteskönt att vara klar. Vi tog det beslutet redan i våras, att vara klara innan jul. Och det gick ju bra :)

    SvaraRadera