onsdag 21 december 2011

Julkort!!!

När vi gick över stan höll de som bäst på att samla ihop de röda postlådorna. Nu har de gjort sitt för i år. Och vi har haft tankarna på så mycket uppsatsande i år att jag nästan är lite ängslig att någon har blivit missad i mitt julkortsskrivande. Dessutom känns det lite trist att det inte blev några egna bilder i år... jag kommer starkt nästa år :)
Däremot har vi inte blivit bortglömda!
Idag rasslade till i brevinkastet.
Kan ni föreställa er vilken LYCKA!!!
Jag älskar att få post!
Handskrivna adresser, självtagna bilder, små brev, hälsningar, fina motiv, julstämplar.
ÅH!!!
Nu står de på hyllorna ovanför spisen (det kommer en bild på det i morgon eller kanske på fredag) och jag känner mig som ett barn på julafton!

5 kommentarer:

  1. Håller med!
    Julkort är jääättemysigt. :)

    SvaraRadera
  2. Här är en till som blir glad av sån post!!

    SvaraRadera
  3. För första gången i hela mitt vuxna liv hann jag inte skriva julkort =(
    För varje julkort som droppar in här följs det med mitt dåliga samvete...vissa har jag skrivit julkort till i över 20 år.

    Tack för din fina kommentar om morgonutsikten över hästhagen, jag älskar livet på landet och njuter av måne och stjärnor på kvällssvängarna till hästen och när jag går med hundarna. Kan stanna helt lyrisk en ljusblå fullmåne kväll och bara njuta, vill inte gå in =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. O tyvärr så kommer inget från oss :(.
    Har inte haft tid !
    Men det är jätte roligt att få.

    Men nästa år ska jag göra Julkorten tidigt så man slipper stressa med det :)

    Ses imorgon !

    SvaraRadera
  5. De la realidad; :)

    Elisabet; Jag började tro att vi skulle bli nästan utan, men så kom en hel liten bunt på nästan en och samma gång. Tjoho!

    Kort; Det kommer fler år. Fast jag är lite ängslig att det ska komma från någon jag inte har skrivit till...

    Miss Piggy; Vad tråkigt, ert var ju så jättefint förra året! Men man kan inte hinna allt :) Ses i morgon!

    SvaraRadera