torsdag 8 december 2011

Julklappar på internet och det här med e-bok. Bland annat.

Julklapparna är nästan färdigfixade.
Nästan.
Sambons är kvar men där har jag en plan...

I år har jag annars varit sådär lite halvfuskig. Beställt på internet.
Farligt enkelt!
Den här lådan hämtade jag ut idag. Med flera skojigheter som ska slås in i julpapper och förstås inte kan visas på bild.
 Och såhär har det sett ut här ikväll. En förfärligt tråkig bok, Stenar under vattenytan, som ska läsas till nästa seminarium på universitetet. Boken fanns bara som e-bok och det är nu konstaterat att det här med e-bok inte är riktigt min grej. Det är varken lika bekvämt eller lika trevligt för ögonen med en dator såhär när över hundra sidor (vetenskaplig text om just vetenskap) ska plöjas.
Chipper hittade en ny sovstil i sambons knä... och hon sooover verkligen :)
Torsdag kväll. Veckan före tredje advent.
I morgon är det arbetsdag 8-16.
Och köruppvisning på kvällen, med samling 15.30.
Jag får komma lite sent. Men det blir nog bra.
Förstås.
Först ska jag ladda genom att sova. Det har jag längtat efter hela dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar