torsdag 29 december 2011

En hel massa lycka ovanför spisen

Jag var närapå salig när alla julkort trillade in i brevinkastet före jul!
Julkort!
Massor fina, med små meddelanden och bilder. Handskrivna adresser. Julstämplar.
Allihop har de blivit placerade ovanför spisen så att jag kan kika på dem varje gång jag är i köket.
Nästa år har jag några att skicka till som inte fick i år... och framförallt är det inget c-uppsatsskrivande som tar all julkortsfixartid då.

Här hemma är julen kvar fram till Knut. Vi ska alltså njuta av pynt, kort och ljusstakar ett par veckor till! Och så läste jag precis att det ska bli en kall nyårsafton. Hoppas hoppas att vintern kommer nu!

2 kommentarer:

  1. Gissa vad!! Jag har skrivit ett inlägg på bloggen!!

    SvaraRadera
  2. Flygaren; Det var på tiden ;)

    SvaraRadera