torsdag 24 november 2011

Tillbaka i verkligheten

Det här med bloggpaus var sanneligen inte min starka sida. Så nu återkommer jag.
Eller... det beror lite på att uppsatsen faktiskt gått ganska bra. Det visste vi inte förrän i tisdags. Då hade vi bokat in en individuell handledning. Jag hade fjärilar i magen och hoppades att inte hela analysen var alldeles åt skogen. Det var den inte. "Det här är bra" sade vår handledare "men det har ni nog redan förstått". Sambon och jag tittade på varandra och insåg att vi nog mest inte förstått någonting. Alls.

Hur som helst. Vi har närapå skrivit dygnet runt. Med undantag från fyra till sex timmars sömn per dygn och lite mat.

Och så jobbdagar förstås. Kameran var nog glad när den fick komma ut och rastas lite :)
I fredags gick vi till djuraffären och tittade på fiskar med våra små. Åh så spännande!
 De flesta har jag rätt effektivt avhyst när de ringt. Jag ringer upp... en annan dag. Men hur glad blir man inte över ett alldeles vanligt mms?! Jag älskar sånt här!
 Sconesbak var det förstås i lördags. Fast uppsatsskrivande istället för Ring så spelar vi. Och Chatter såg något väldigt spännande i ugnen...
 Ja, för övrigt har det mest sett ut så här... fast oftast har vi haft en dator var :)
Men nu minsann, är det då inte mycket kvar på skrivandet. Mest småfix. Och jag tänkte komma tillbaka med full styrka i bloggvärlden.
Det är ju så, att jag tycker att det är roligt att blogga!
Och att se vad andra bloggare har för sig (fast jag har allt gjort några kikar in hos folk även nu i pausen :)

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är tebaks på banan igen ;-)

    SvaraRadera
  2. Gunnar; Och vad härligt med en kommentar! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jättekul ju! Äntligen! :-D

    SvaraRadera