lördag 12 november 2011

Just nu

Så här kommer det att se ut idag. Ungefär.
Sambon punktar upp olika analyssteg. Jag stryker över, stryker under och antecknar i kanten på det transkriberade materialet.
Efter en stund ser det ut så här på vår lilla whiteboard. Det här är vad vi kommer att göra.
Ungefär.
Idag och i morgon.
Ja, för jag förstår ju att ni tycker att det är jättespännande att följa vårt uppsatsarbete och verkligen går och funderar på vad vi gör just nu ;)

(fast i morgon, minsann, ska vi vara lite wild and crazy och fara till Karlskogaland på farsdagsmiddag. i vårt annars just nu rätt insnöade liv känns det nästan som ett litet äventyr. ojoj.)

4 kommentarer:

  1. Oj! Jag blev trött bara av att läsa alla era punkter, men så är jag ju fortfarande helt seg i huvudet efter min förkylning, hehe.

    Kul att få se vad ni gör i pluggeriet tycker jag! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för skylten!
    Jag snodde den för min egen uppsats där jag ska jämföra olika saker.

    Jag ska bara översätta ännu mer av massor av text först ...

    SvaraRadera
  3. Kattalena; Haha, ja, vi blir stundtals också lite trötta av de där punkterna ;)

    Cecilia; Vad skriver du om?

    SvaraRadera
  4. Nåd. Jämföra Thomas av Aquinos syn på nåd med Philipp Melanchtons.
    Så det är inte bara i ett annat härad utan nästan i ett annat land.
    Men man kan ju behöva vara lite strukturerad där med.

    SvaraRadera