lördag 15 oktober 2011

Lite morgonlycka

Min efit kom av sig igår. Jag somnade i soffan... och vaknade på tok för sent bara för att släntra in till sängen istället. I morse när klockradion larmade tvättstuga förberedde jag mig mentalt på hur det skulle se ut i köket, där jag ju inte hade diskat igårkväll. Sambon är suverän på att laga mat men det här med disk och städning är inte hans starka sida. Själv är jag däremot lite allergisk mot disk, och tycker inte att det är någon höjdarstart att komma ut i köket och mötas av ett diskberg.

Så gissa om jag blev glad när det såg ut så här!
 
Diskat och torkat och fixat ♥

Nu: Sconesfix, tvättstuga och läsning av Lars Eriksons avhandling.
Ute är det smågrått.

2 kommentarer:

  1. Likadant här, det är ingen höjdare med stökig diskbänk.

    SvaraRadera
  2. Lena; Nä, en diskmaskin står högt på önskelistan :)

    SvaraRadera