måndag 3 oktober 2011

Godnatt säger kattdamerna...

...inte, för de har redan somnat, var och en i sin egen stil :)

Jag har varit lite skruttig idag, men sambon har haft energi för två. Det började redan igår kväll då han både skrev en matlista och åkte och storhandlade efter att jag somnat.
I dag har han fixat såväl frukost som mat, bakat äppelpaj, äppelkaka och -håll i er nu- kokat saft!
Nynnandes i köket.
??!!??
Jag klagar då rakt inte, men undrar lite misstänksamt vad det var för svamp han åt igår ;)

3 kommentarer:

  1. En riktig husmor till sambo ju! Så lyxigt :-D
    Fina katterna, de har en förmåga att vara riktigt avslappnade. Ser oerhört mysigt ut att kunna krypa ihop till en boll och sova...

    SvaraRadera
  2. Kattalena; Haha, ja det ska jag säga att så brukar det sanneligen inte vara. Eller, det är i stort sett alltid han som lagar maten, men resten av hushållssyssolorna fixar oftast jag :)

    SvaraRadera
  3. Är han släkt med pv kanske ...?

    SvaraRadera