onsdag 5 oktober 2011

Glada Hudik!

Om man har riktigt riktigt tur, då kan ens mamma ringa klockan fem. Hon kan säga att det är ikväll de ska gå på Glada Hudik med jobbet... och sedan kan hon säga att det blivit en biljett över... och därefter kan hon fråga sin dotter om hon kan tänkas infinna sig framför Hjalmar Bergmansteatern klockan tio över sju.

TJOHO!!!

Så hon som är dotter som är jag har ikväll sett Elvis -en underbar föreställning!
På bästa tänkbara plats -rad två alldeles precis i mitten.

Vilken turgumma jag är!
Och vilken bra mamma jag har :)

2 kommentarer:

  1. Vad skoj !

    Hörde att den var bra !
    Min syster var också där.
    Ville också gå ,men mitt jobb är inte lika snälla o bjuda sina anställda ;)

    Snäll Mor har du också !

    SvaraRadera
  2. Miss Piggy; Jag tror inte att mamma och hennes arbetskamrater heller är så bortskämda med sådant här i vanliga fall. Jättebra var det hur som helst :)

    SvaraRadera