söndag 9 oktober 2011

En... morgon

Idag skulle jag gå upp och titta på soluppgången. Så blev det inte av två skäl; dels var soluppgången mycket senare än jag tänkt mig och dels var det ingen soluppgång eftersom det var molnigt.

Nu däremot ser det ut att bli ett prima väder... Och vi har haft första riktiga frostnatten!

Jag gick i stället i morse upp och fixade med c-uppsatsen. Fram till nu har vi haft en annan seg kurs om vetenskapliga teorier och filosofier, metodologier osv. Men NU, nu kör vi!
Planen är att syssla med det här fram till i eftermiddag när vi ska på trippelkalas. Sambons far och två syskonbarn (som faktiskt är över tjugo och inte alls barn) fyller år nästan samtidigt.

3 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna vilja veta vad ni skriver om! Och så är jag lite oense med mig själv om jag faktiskt är glad att jag är igenom och klar med min c-uppsats eller om jag önskar att det var jag som höll på just nu ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigt kallt nu på morgonen ! Här var det -2 grader så det blev mössa o vantar till jobbet :).
    Mattias ringde Anders förut ,kan du be han ringa upp när ni har tid för ni är ju på massa kalas :).

    Har en liten fråga om barnvakt nästa helg :)

    Ha en fortsatt trevlig dag !

    SvaraRadera
  3. Maria; Jag tycker ju att det är rätt kul... men skulle kunna tänka mig att ha enbart den att fokusera på :)
    Vi skriver om hur föräldrar uppfattar samarbetet med skolan.

    Anna; Ja här kalasas det hej vilt... Smidigt när alla fyller år samtidigt :)

    SvaraRadera