torsdag 13 oktober 2011

Citygross

Nu har jag för första gången i mitt liv varit på Citygross
Ja, det har kommit till Örebro och är nu alldeles nyöppnat. Priserna var väl, så vitt jag kunde se, rätt jämförbara med Ica Maxis där vi brukar handla... och dessutom får rabbatterna. Fast nu fanns det ju lite trevliga erbjudanden här. Och dessutom en del annat. Döm av min förvåning när böcker och spel övergår i... Ridskor! Och än mer förvånad blev jag när jag fann både spånbalar och betforsäckar. Damen som kom strax efter att jag knäppt kortet förkunnade att "ja det här var minsann billigare än lantmännen!".
Själv shoppade två benfria fläskkarréer i bit för 29 kronor kilot... och ett par tiokronorssaker.
Kan just tänka mig att Ica Maxi som ligger precis intill kommer att tappa lite kunder nu.
Ja, det var just bara det.
En lite shoppingreflektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar