fredag 2 september 2011

Nu kan man som just undra var tiden tar vägen??
Inte har det blivit värst mycket över för bloggande i allafall. Inte fotograferande heller inser jag när jag kikar på kamerornas minneskort...

I onsdags kväll direkt efter jobbet knatade vi iväg och hjälpte vännerna Anna och Jocke med flytt. Jag har malligt konsterat att jag slapp träningsvärk.

Igår blev det dagisjobb på förmiddagen, universitet på eftermiddagen och kör på kvällen. Första gången i en kör jag och Erika ska vara med i under hösten. På plats i den här tjusiga byggnaden och whii vad roligt det var!
 Idag har det varit jobb heldag fram till halv fem. Varje fredag är jag ju på avdelningen med de minsta barnen. Mysigt med fredagar när det är sångsamling med hela förskolan :)

Och på kvällen kom fröken L som gjort en massa skojigheter på sitt sommarlov och knappt varit här alls under sommaren. Nu är det plötsligt prat om håltimmar och killar. Bland annat. När blev hon så stor?
Jag fick i allafall chokladpuddingssällskap ;)
Ja och så blev det fredagskväll, nästan natt faktiskt.
September.
Höstfriska dagar.
Just så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar