onsdag 14 september 2011

Hipp Hurra!

Båda bilderna är tagna på Azorerna för exakt ett år sedan...

Först ett födelsedagsbarn, min farmor, som alltså fyller år idag!
HURRA, HURRA, HURRA, HURRA!!!

 Och samma dag förlovade vi oss i ett varmt vattenfall.
Jag förstår att en och annan säkert har tröttnat på den här bilden för länge sedan, men det spelar ingen roll, för den är tagen under en av de allra bästa stunderna i mitt då tjugoåttaåriga liv. Jag menar, hur romantiskt är det inte att den man älskar allra mest faktiskt går ner på knä i den här miljön?!
Och varendaste dag är jag lycklig över att få dela mitt liv med den här mannen!

Nu är det dagisdag 9-16... och ikväll ska det förstås firas lite :)

6 kommentarer:

  1. Härligt att ni är så lyckliga!! Och en härlig bild.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till er! Verkligen.

    SvaraRadera
  3. Elisabet; Haha, ja jag talar ju alltså bara för mig själv ;)

    Malin; Tack! Verkligen. I dubbel bemärkelse :)

    SvaraRadera
  4. Grattis igen och det ÄR verkligen en vacker bild....och såååå romantisk! :-)

    SvaraRadera
  5. Å jag bara leeer :-)

    Härlig bild och härlig känsla!

    SvaraRadera
  6. Åh, missade att läsa igår, så jag säger grattis så här i efterhand. :) Tycker att det är jätteroligt att ni hittade varandra, eller hur man nu ska uttrycka sig. :)

    SvaraRadera