lördag 3 september 2011

En liten tjuvad enkät

Hittade en enkät hos Elisabet och tjuvade den själv.

Brukar du komma i tid?
Japp. Är en sann tidspesimist och kommer oftast på tok för tidigt.

Har du bra kondition?
Haha... eh... nej!

När blev du fotad senast?
Åh, jag vet just inte, men det var inte länge sedan. Sambon är nästan (men bara nästan) lika på hugget med kameran som jag.

Hur känner du dig nu?

Det är ju lördagmorgon! Bästa tiden på veckan :D

Vanligaste färg på dina kläder?

... svart och vinrött kanske.

Kan du laga mat?
Kan och kan. Jag tycker att det är vansinnigt tråkigt!

Vad pluggar du?
Sista terminen till lärare

Blir du bra på kort?
Jag tror inte att man blir bra eller dåligt på det sättet. Kameror fångar ögonblicket precis som det är utan att varken försköna eller förfula. Bara frysa. 

När och varför grät du senast?
Bra fråga. Jag är rätt mycket en känslomänniska som skrattar när jag är glad och gråter när jag är arg/ledsen. Eller när jag ser/hör/läser något som är sorgligt. Eller fint.

Var det pinsamt att svara på det?
Nej, verkligen inte.

Hade du en bra kväll igår?
Toppen! Fröken L anlände och vi hade myskväll med god mat och diverse onyttigheter :)

Din favoritdryck på morgonen:
Te! Min favoritdryck är alltid te... eller vanligt icke kolsyrat vatten.

Är du nyttig?
Absolut inte alls!

Har du någonsin haft något jobb?
Jajamen. Alltid, bortsett från under studieperioder (och då har jag haft extrajobb).

Är du blyg?
Njae... Eller jag föredrar att hålla mig lite i bakgrunden i större sammanhang eller okända situationer. Samtidigt som jag tycker jättemycket om att prata med nya människor!

Vilken tid gick du upp idag?
Halv sju.

Vilket tv-spel är ditt favoritspel?
Ja, nu spelar jag ju verkligen inte mycket tevespel så det är svårt att säga. Varvade Mario galaxy 2 i vintras och det är väl det första jag varvat på minst femton år så...

Hur mycket krävs för att du ska bli full?
Inte mycket alls faktiskt. Fast då ska jag ju också säga att jag inte riktigt går in för att testa gränsen och inte har varit just onykter på mååånga år.

Jag sover:
I sängen på den sida som är närmast fönstret.

Vad sade du senast?
"Hej gumman, vad pratar du om" till den grå katten.

Var du på festival i somras?
Näpp.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag är (eller har i allafall inte varit på vääääääldigt länge) så arg/ledsen att jag behövt ringa någon. Senast var nog när gamla Renaulten dog innan jag ens kommit ut ur stan, när jag skulle från Örebro till Sigtuna. Mitt i vägen, mitt i rusningstrafiken. Då ringde jag mamma :) Det måste vara tre år sedan...

Vad skulle du behöva nu?
Mer tid.
 
Har du snygga skor?
Haha. Nej! Jag vandrar som oftast runt i mina fd vita reebook-skor med blåbärsfläckar på sidorna.

Vad var det första du sade i morse?
"Kan du stänga av larmet, min arm har somnat" :D


Har du sovit i din egen säng i natt?
Jag har sovit i vår egen säng.

Har någon annan sovit i din säng i natt?
Ja sambon sov förstås också i vår säng. Och en röd katt alldeles intill. Och en grå i fotänden.

Har du körkort?
Jajamen. Tog det inte förrän jag var 22 och har enbart min dåvarande chef att tacka för det!

Är du ensam nu?
Jag är ensam i köket, men i lägenheten sover ännu både sambon, fröken L och båda kattdamerna.

Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Denna vecka. Ja nu är det ju veckoslut, men i eftermiddag ska vi fara till sambons syster och palla äpplen och i morgon kommer mina föräldrar hit på fika. Det är inte fy skam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar