måndag 8 augusti 2011

Semester... eller sommarlov

Efter att ha hämtat gummistövlar och inneskor på dagis och väntat på posten -vi fick inte ens någon, och jag som vill ha boken- styrde jag kosan mot Karlskogaland, där mamma och pappa nu kommit hem.

Nu är jag ledig! Ja, lite C-uppsats skulle jag ju börja med, men då skulle boken som inte kom med posten varit bra....

Började med en promenad längs sjön.
Blåsigt.
Gåshud på benen.
Vita gäss.
Friskt
 Vindsurfarna uppskattade förstås vädret. Och jag är lite purken över att systemkameran blev kvar hemma. Nu får lille Panasonicen göra allt jobb de närmaste dagarna :)
L e d i g h e t

2 kommentarer:

  1. Oj, hur ska du börja med C-uppsatsen? Eller liksom, jag vet inte hur jag ska börja. Kan ingenting. Älskar ditt driv dock!

    SvaraRadera
  2. Malin; Åh vad kul att höra från dig! Hoppas att du har en superbra sommar! En fika någon dag kanske? :)

    Jag kan inte heller någonting, men hösten kommer att bli ganska full som det ser ut så jag tänkte börja med en bakgrund. Skriva om vad andra kommit fram till/hävdar/påstår osv. Blir säkert en del att revidera sedan, men ger förhoppningsvis en del att luta sig på också. Och så hoppas jag att när man väl kommit igång går det lite lättare sedan :)

    SvaraRadera