tisdag 16 augusti 2011

Precis just nu...

...skiner solen på den då tioåriga fröken som hänger ovanför vår soffa.
I morgon blir det en promenad upp på stan för på söndag fyller fröken tretton år.
Tretton!

Idag har varit en "bringa-ordning-i-kaoset-dag".
Efter en slö förmiddag med lång frukost blev det kylskåpspåfyllning, snabbstädning och kvick bakning. Sedan tog jag tag i hösten.

-Registrerade mig på den kurs som var öppen för registrering
-Registrerade användarnamn och lösenord för distanskursen
-Försökte sätta mig in i hur (de obligatoriska) videoseminarierna fungerar
-Gick igenom kurslitteraturen för båda kurserna
-Reserverade kurslitteratur på Campusbokhandeln
-och beställde från bokextra.

När man har strukturerat upp sådär känns det bra och då dök Erika in på en prima fikapaus.
Ja, och efter det har jag fyllt på tankekartan till C-uppsatsen.

Jag är oerhört förtjust i struktur!

2 kommentarer:

  1. Det är jag med. Verkligen.

    Om det sedan alltid blir så mycket struktur, vete sjutton, men jag gillar t a n k e n.

    SvaraRadera
  2. Elisabet; Haha, ja men så kan det nog vara. Fast jag är väldigt strukturerad. Förmodligen lite väl mycket ibland :)

    SvaraRadera