lördag 20 augusti 2011

Dagen före avresa

På sätt och vis har vi redan farit. Jag ägnade förmiddagen åt att kika på tunnelbana och bilder och lite annat. På eftermiddagen var vi och firade fröken L som fyller tretton i morgon.
Tretton!
På plats var även den här GD-hanen. Stor som en hel ponny!
 Och så fröken själv som inte alls är liten längre.

Sedan åkte vi hem och hämtade kattdamerna för att köra dem till Erika och Tommy. Chatter var redigt missnöjd med att åka bur men tyckte nog att det var spännande med ett nytt ställe. Många dofter att undersöka. De kommer att få det jättebra!
Själv tyckte jag att det var supertomt att komma hem till en djurfri lägenhet sedan. Tur att det bara är en natt... för halv sex i morgon styr vi mot Skavsta.
Hoppla.
Ja och nu kan man tycka att det är ett förfärligt tjat om denna resa, men åker man så sällan som vi gör och dessutom aldrig har varit i annan huvudstad än den svenska, då är denna lilla Londontripp ett riktigt litet äventyr :)

5 kommentarer:

  1. Ha det så jättebra nu! Och tänk inte ett dugg på C-uppsatsen. LOVA DET!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Malin; Hi, nä nu kan jag inte göra något för Anders "förbjöd" mig att ta med kurslittertur i handbagaget ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha det nu så jätteroligt i London! Du kan ju gissa om jag är avis på alla som åker dit just nu! ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, ni kommer säkert att få jättekul i London! Önskar er en riktigt trevlig resa!!!

    SvaraRadera
  5. Tjata på du bara! Jag som är lite slö med att läsa bloggar har inte stenkoll på allt och alla längre. Dessutom är jag rätt glömsk.

    SvaraRadera