tisdag 30 augusti 2011

Boooring

Ja bilden har väl egentligen inget att göra med texten. Utom att bänken kanske också varit med om en miss i planeringen. En gång i tiden byggdes den för folket skulle kunna sitta och filosofera med sjöutsikt...
Alldeles precis fick jag trycka på "avbryt kurs". När jag hade registrerat mig på matten och fått schemat för de obligatoriska seminarierna på nätet, visade det sig att tre av fyra krockade med våra obligatoriska seminarier på pedagogikkursen jag läser här i Örebro i höst. Jag skickade ett litet mail till läraren för mattekursen och frågade om det kunde gå att lösa på något sätt... men fick svar idag att det inte skulle gå.
Så... nu har jag ett antal matteböcker till övers här och en 25 procentskurs mindre att läsa.
Miss i terminsplaneringen :(

4 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt :(

    SvaraRadera
  2. Ja, jättetrist... fast plötsligt känns det som om jag har en massa massa tid över :)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt, men kan du inte ha nytta av böckerna ändå i framtiden?

    SvaraRadera
  4. Flygaren; Jo kanske några av dem. Resten blir att sälja :)

    SvaraRadera