måndag 11 juli 2011

Livet på en pinne!

När man har jobbat 7.30 till 16 och solen skiner och vi kommer hem ungefär samtidigt till lägenheten...
då kan det kännas som en finfin idé att packa filt, fika och badkläder och ge sig iväg upp i skogarna.
Nästan som en miniminisemester bara ett par timmar blir det.
 Kvällssolen skiner, badkläderna hänger på tork i björken till vänster.
Sambon njuter av solvärmen. Själv är jag en sådan fryslort efter badet att jag sitter och myser i fleecetröjan som jag fått av pappa.
En måndagkväll efter jobbet, mitt i sommaren.

6 kommentarer:

  1. Ser väldigt skönt ut - och ganska folktomt, det gillar jag.

    SvaraRadera
  2. Det kallar jag att verkligen ta vara på dagen! Mycket mysigt! Är de där ballerinakexen goda? Jag har funderat på att köpa dem flera gånger men inte gjort det än :-)

    SvaraRadera
  3. Bloggblad; Ja, den här gången var det inte alls särskilt mycket folk. Jätteskönt!

    Kattalena; Mysigt var det. Men kexen är överskattade och inte alls värda fyra kronor mer än de vanliga ballerinakexen.

    SvaraRadera
  4. Låter som en underbar kväll! Kom gärna hit på te efter jobbet någon dag! Ljudnivån är eventuellt något hög här på kvällarna men misstänker att du är van från sommarjobbet :)

    //Elin

    SvaraRadera
  5. Skönt för er! Här kommer sommar-och-solvarm kram om du inte blivit helvarm ännu efter badet!

    SvaraRadera
  6. Elin; Vardagarna den här veckan är lite uppbokade, men till helgen eller nästa vecka...
    Ljudnivå har väl aldrig varit mitt problem :)

    Lisette; Jätteskönt! Och nu var visserligen fleecetröjan väldigt varm, men sommar-och solvarma kramar går alltid hem ändå :)

    SvaraRadera