tisdag 12 juli 2011

Kväll igen

Tittar på himlen och bestämmer mig för att avvakta med kvällsvattningen på balkongen...
Allsång på skansen på teve.
Sambon spelar golf.
Den röda kattdamen sover i soffan och den gråa på ryggstödet på fåtöljen som jag sitter i.
Ungefär som vanligt.
Haft visit av vännen Therese på kvällskvisten.
Ätit blåbärspaj och druckit te.

Himla bra sommar det här, med både mycket vara besökare och ha besök.
Och så lite bad och middagar, böcker, balkongkvällar och Karlskogaland där emellan.
Och jobb för oss båda turligt nog.
Och London som avslutning.
Himla bra som sagt :)

6 kommentarer:

  1. Låter som en bra sommar! Mycket trevligt med Therese på besök, saknar att ha henne i samma stad!

    På lördag kl 16 är ni välkomna på 2års kalas!

    //Elin

    SvaraRadera
  2. Elin; Ja, det gör verkligen jag också!

    Ses på lördag, om inte före. Ser fram emot att se tårtan ;)

    SvaraRadera
  3. Har inte varit inne hos dig på ett tag. Vilka underbara bilder du har tagit i Karlskogaland, en vacker fluga (det har jag nog aldrig skrivit om att en fluga är vacker). Härliga utflykter ni verkar att ha.Visst är det mycket man kan uppleva just sådär ivardagen bara man tar sig tid.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter gôtt att du verkar nöjd med tillvaron. Det är många år sedan jag slutade att drömma om sånt jag inte kan få - och började njuta av det jag har. Och vilken skillnad det blev!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för kommentaren! Jag ska kolla upp Adobe Photoshop Elements pronto :))) !

    SvaraRadera
  6. Marie; Japp, det är så lätt att fastna i soffan medan tiden löper iväg. Nu känns det i allafall som om vi tar vara på den lite :)

    Bloggblad; Fast jag drömmer allt en del med. Om både hus, resor, jobb och fyrbeningar. Men var sak har sin tid :)

    Malin; Gör det, jag är som sagt ganska nöjd fast gör väl kanske inga superavancerade saker...

    SvaraRadera