söndag 3 juli 2011

I Karlskogaland

Jag börjar min lediga vecka med några dagar i Karlskogaland. Två, tre sådär.
Inspekterar trädgården. Plockar smultron. Smakar på ännu inte riktigt mogna krusbär.
 Värmer medhavd ugnspannkaka i ugnen.
Luktar på liljorna som blommar så vackert nu...
Sambon är med eftersom vi ska på kalas i eftermiddag. Sedan far han hem, för i morgon stundar jobb.
Jag stannar till tisdag tror jag. Eller onsdag. Och på torsdag blir det en sväng österut för att göra små fikavisiter hos människor man träffar alldeles för sällan. Det måste väl ändå vara ett prima sätt att ta vara på ledig tid!

2 kommentarer:

  1. Låter som ett väldigt skönt sätt att börja din lediga vecka på :-)
    Önskar dig en riktigt fin ledighet!

    SvaraRadera
  2. Kattalena; Ja, jag tror att det blir utmärkt. Tack :)

    SvaraRadera