lördag 30 juli 2011

HEJ!

Sambon brukar säga att jag är knäpp... men det är inte jag som suttit och skrivit förtydliganden på äggskalen den här morgonen ;)
Jag tycker att det har blivit så tunt med kommentarer på sista tiden att det fick bli en liten kik på besöksstatistiken. Och den har förstås gått upp och ner som alltid, men sååå förfärligt låg var den inte.
Så...
HEJ!
säger jag till
er i Sundsvall, Göteborg, Malmö och Stockholm!
Och till dig i Torshälla, Ramnäs, Laxå, Höllviken, Falköping, Trelleborg, Hällefors, Höganäs och Degerfors!
Och er i Upplands Väsby, Märsta, Motala och Karlskoga!
Och till dig i Falkenberg, Tidaholm, Ljungaverk (var ligger det??), Fjugesta, Pålsboda, Borås, Gullspång och Malå!
Och till er i Norge, dig på Åland, i Holland, Frankrike och Belgien!
Och förstås till alla er i Örebro!
Ja er andra med såklart, som inte står listade här ovanför (och således förmodligen inte var en återkommande besökare som kikade in just igår :)

12 kommentarer:

  1. Falkenberg är undertecknad ,-)

    SvaraRadera
  2. jag tittar ju in varje dag! undrar var jag finns medräknad, för jag såg inget Björkvik ;)

    SvaraRadera
  3. Hej från Karlskoga!

    Jag är rätt kass på kommentarer, ja att kika in på mina favvo-bloggar överhuvudtaget just nu.

    Ha en fin kväll hur som helst!

    Kram P

    SvaraRadera
  4. Ljungaverk ligger en bit från Sundsvall, inåt landet längs europavägen mot Östersund, eller längs Ljungan om man så vill.

    Åkte förbi där idag, rent av.

    SvaraRadera
  5. Elisabet; Ja, det trodde jag nästan ;)

    Maria; Hm, ibland står det ju Katrineholm... men Björkvik har det garanterat aldrig stått :)

    Pillan; Det är många (inklusiver jag själv) som är lite segare med både läsning och kommentarer just nu. Vill minnas att det var likadant förra sommaren :)

    Cecilia N; Aha, tack! Tror inte att jag någonsin hört talas om det förut.

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Jag tittar in nästan varje dag :-). Även om jag inte alltid kommenterar.

    SvaraRadera
  7. Kattalena; Nä, man kan ju inte alltid orka/vilja/ha tid att kommentera. Tyckte mest att det blev en positiv överraskning när jag såg att besöksstatistiken inte dalat till 0 :)
    Ja, och jag kikar för övrigt in hos dig varje gång det står i listan att där finns ett nytt inlägg!

    SvaraRadera
  8. Tidaholm kan ja tänka att jag sitter i för tillfället.

    Tyvärr så kommenterar jag inte alltid, men läser din blogg var dag för det. Antingen här vid datorn eller när jag står o fiskar vid någon sjö men mobilen i handen.

    Du är allt delaktig på min semeset med. :)

    SvaraRadera
  9. Även i Värmländska i Råglanda,Storfors brukar göra besök.
    Hälsningar från Eva i Värmland

    SvaraRadera
  10. Husan; Haha, så det är vad du sysslar med på fisketurerna ;) Jag menade inte att alla alltid måste kommentera, men var ändå tvungen att kika på statistiken när det blev så väldigt få kommentarer :)

    Eva; Aha, en riktig värmlänning... som jag nog missat tror jag :) Kul att du kikar in!

    Mian; Men... är det där du bor?! Det hade jag inte riktigt förstått...

    SvaraRadera
  11. När man inte får napp måste man ju sysselsätta sig med någe. O mobilen glider lätt upp ur vadarna, jättelätt. :) Kolla lite, FB:a lite o sms:a lite går alldeles ypperligt från mitten av sjön.

    SvaraRadera