torsdag 7 juli 2011

Före avfärd

På rent infall kikar jag tillbaka i bloggen ett år och upptäcker att exakt den här dagen för ett år sedan åkte jag till Sigtuna. Nu är det verkligen inte ofta jag är där och därför är det lite extra lustigt att jag precis idag faktiskt ska dit igen.
Förra året stannade jag två dagar. Det var grillkväll, hästar, bad, övernattning i hästskötarbostaden (med spindlar) och målning i stallet.
I år blir det en kort visit -bara över dagen. Och flera gamla vänner ska jag hinna med att träffa på olika håll. ÅH så roligt det ska bli!

4 kommentarer:

  1. Får automatiskt en låt i skallen när läser om ditt besök i bloggen för ett år sen...

    If I culd turn back time...

    Ibland skulle man vilja göra det.
    Men det går inte. Då är det skönt att ha bloggen att titta i.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad skoj !

    Hoppas du får en toppen dag !

    SvaraRadera
  3. Vad lustigt att det var precis samma dag för ett år sen!

    Hoppas du hade en härlig dag med alla du skulle träffa!

    SvaraRadera
  4. Synne; Nä, inte det minsta känner jag för att vrida tillbaka tiden faktiskt. Är fullständigt nöjde med att livet går framåt :)

    Miss Piggy; Jättekul! Ofta säger jag att vi måste ses snart, men sen blir det liksom aldrig av.

    Tankevågor; Ja, lite kul var det allt. Och dagen blev om möjligt ännu bättre än jag hoppats.

    SvaraRadera