söndag 17 juli 2011

För två år sedan...

...framfördes här en sorts bekännelse. Och när jag läser det nu, tänker jag att om jag då vetat vad som väntade, då hade jag förmodligen längtat ännu mer. Ja kanske så mycket att jag blivit tvungen att åka bums och på fläcken!
Helt galet och alldeles underbart att det kunde bli som det blev :)

Idag var vi först en sväng i Karlskogaland.
Sambon betade med gula monstret och jag plockade både hallon och lite vinbär.

En promenad längs sjön hanns med också. Tänk om man bodde så...
Sedan åkte vi direkt till Kumla och grillade.
Supersmaskigt och trevligt som vanligt.
Sambon och goaste gudbarnet leker buss... det ser ni väl ;)
Nu har klockan blivit på tok för mycket. I morgon är det arbetsdag med start 06.30.
Ibland känns det som om helgerna går väääldigt fort.

2 kommentarer:

  1. Det är ju en himla tur - på både gott och ont (ibland) - att vi inte vet vad som väntar bakom knuten!

    Jag blir ofta lite negativ just sommartid när jag tycker att livet mest består av att röja och sortera, handla och laga mat. Visserligen lite ljuspunkter här och där, men väldigt mycket trist "underhållningsjobb".

    SvaraRadera
  2. Bloggblad; Ja, fast det här var ju positivt och hade inte gjort något att veta om ;)

    Jag kan tänka mig att det blir mer av röjandet i hus. Här i en liten hyreslägenhet finns inte så många måsten...

    SvaraRadera