onsdag 1 juni 2011

Överraskning!!!

Eftermiddagen tillbringades i Karlskogaland. Betade motormonstret (gräsklipparen), städade lite och passade på att gå en sväng längs sjön.
Där är så fint!

När jag kom hem hade (förstås) posten kommit. Lärartidningen, Örebroar´n (Örebros gratistidning som kommer en gång i veckan) och en avi om att jag hade ett paket att hämta ut. Det kom igår på min födelsedag, men hade inte gått att få ner i brevinkastet.
Paketets avsändare var en bloggare som för bara ett litet tag sedan använde begreppet "bloggfamilj". En madam som helst tillbringar tiden ute på sin ö och som ofta visar upp huvudstaden från dess vackraste sida. Nu vet många bloggare vem det är :)

Gissa om jag blev nyfiken!
 Något som var väl inslaget. Väldigt väldigt väl inslaget. Hade det inte varit så välfrankerat hade jag nästan funderat på om det var ett skämt.
Och jag hade absolut ingen aning om vad det kunde innehålla.
 När jag väl kommit hela vägen in blev jag alldeles totalt mållös.
Jätteöveraskad! Verkligen!
Den sjuttonde januari skrev jag det här inlägget.
Många gånger har jag tänkt på den och några gånger letat på internet, alldeles utan framgång.
Åh, så gärna jag har velat ha den här tavlan och Åh så glad jag blev!
Visst är den väl jättefin!
Nu finns det hemma hos oss :)

Nu väntar jag ivrigt på att sambon ska komma hem från jobbet så att han får se.

Tusen tack igen snälla snälla Londongirl!!!

13 kommentarer:

  1. Den är super fin !

    Har nu visat Mattias vad jag vill ha :)

    SvaraRadera
  2. Ååå, vad gulligt gjort! Jag är inte förvånad för Londongirl är en sådan människa.

    SvaraRadera
  3. Jättefint. Både tavlan o handlignen.
    Sånna överraskingar är ju bäst. :)

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha....jag kan FÖRSTÅ att du nästan trodde det var ett skämt som det var inpackat! :-D
    Så mycket papper och plast och sen utanpå ett målarpapper och silvertejp! Ville ju inte att den skulle gå sönder såklart.

    Så roligt att du blev glad! Tycker den passar dig.

    // Hälsningar från oss ute på ön.

    SvaraRadera
  5. Miss Piggy; Ja, jag fastnade direkt för den då i Stockholm. Tycker jättemycket om den :)

    Lena; Ja, verkligen jätte jättegulligt! Jag blev så himla glad och överraskad att jag bara satt och stirrade :)

    Husan; Ja, superfin. Och en riktig överraskning!

    Tankevågor; Ja, ni måste ha haft att göra ett tag, men så kom den fram hel också. Och glad är bara förnamnnet!
    Ha en riktigt riktigt skön ö-helg!

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt med bloggarkompisar!

    Jag ska se till att jag får lite mer tid att både skriva och läsa - men nu när jag är klar med två stora projekt, kändes det som om luften gick ur mig.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt!
    Jättefin tavla tycker jag. :)

    SvaraRadera
  8. Bloggblad; Jag har sommar och känner plötsligt att jag har nästan all tid i världen :)

    De la realidad; Ja, jag är verkligen jätteförtjust i den!

    SvaraRadera
  9. Fina Londongirl :-) Så kul det är med bloggkompisar!

    SvaraRadera
  10. Christina; :) Det vore ganska kul att få till stånd en bloggträff till... var ju flera år sedan den senaste.

    SvaraRadera
  11. mossfolk: Var gick den bloggträffen av stapeln, undrar en som skulle tycka det vore kul med en träff?

    SvaraRadera
  12. Då var vi på ett värdshus i Steninge och det var Elisabet som stod bakom den träffen. I maj gick den av stapeln, före alla semestrar och sådant :) Vet att det fanns planer på att ha en högre upp i landet förra året, men det rann lite ut i sanden.
    Hur som helst var det väldigt trevligt att träffa alla!

    SvaraRadera
  13. mossfolk: Aha, den bloggträffen! Den hade jag tänkt åka på, men det blev inte av tyvärr.

    SvaraRadera